Komunikat dotyczący wdrożenia procedur obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokołowie Podlaskim w związku z rozprzestrzenianiem się koronowirusa SARS-COV-2 z dnia 02.11.2020 r.

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaski czasowo zmienia model swojego funkcjonowania.
 
Od poniedziałku, 02 listopada 2020 r., w związku z zagrożeniem epidemiologicznym, a także troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, pracodawców oraz pracowników Urzędu, zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów.  Tym samym odwołane zostały wszystkie zaplanowane indywidualne wizyty i konsultacje osób bezrobotnych u doradców klienta.
 
Sytuacja ta nie oznacza, że Urząd przerywa pracę. Na bieżąco będą bowiem rozpatrywane wszystkie sprawy, pisma i zgłoszenia przesyłane do Urzędu za pośrednictwem:
Odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz wydane decyzje administracyjne przesyłane będą elektronicznie lub tradycyjną pocztą.

Infolinia w sprawie rejestracji bezrobotnych – 25 781 71 40

Kontakt telefoniczny ze swoim doradcą klienta - spis telefonów dostępny jest tutaj:

Realizacja usług i instrumentów rynku pracy:

Dane kontaktowe:
 

Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Sokołowie Podlaskim
/-/ Elżbieta Błońska
Informacje o publikacji dokumentu